Wednesday 21 March 2018

A WEEKEND IN MILANO



În weekend-ul care a trecut am fost într-un city-break în Milano. Programasem această mini vacanță încă din toamnă, fără să știm cum avea să fie timpul, care nu a ținut deloc cu noi.
Vremea neprielnică insă, nu a fost un obstacol să ieșim la plimbări și să savurăm frumusețea orașului, cu toate că nu am avut un traseu prestabilit sau vreun plan. Defapt, aveam un scurt to do list: să mâncăm gustos! :)
Din localurile în care am fost, vă recomand cu mare drag restaurantul Miscusi, un local specializat în paste, unde am savurat câte o porție de “Trofie al pesto genovese’’ și “Spaghetti all’amatriciana’’. Au fost pur și simplu delicioase!
Totodată, pentru amatorii de pizza, vă recomand Pizzium, un local cu o atmosferă pur italiană și o pizza de te lingi pe degete. Tiramisu-ul a fost și el divin!
Dintotdeauna, am avut impresia că Milano este un oraș mega haotic. Sentimentul cu care am rămas după această călătorie a fost despre un loc animat dar totodată plăcut.


 

No comments:

Post a Comment