Wednesday 23 August 2017

BANANA BREAD - CHEC CU BANANE




Ce faci atunci când ai o legătură de banane care se înegresc dar nu vrei să le arunci? Păi un banana bread desigur! Un chec super aromat, healthy și foarte simplu de pregătit. Pe net găsiți zeci de versiuni ale acestui chec, eu însă de fiecare dată folosesc doar ingrediente pe care le am la dispoziție prin frigider și cămară. Vă las mai jos rețeta și procedeul după care mă ghidez de obicei.

Ingrediente:
  • 3 banane bine coapte
  • 200 gr făină (eu folosesc făină integrală sau de ovăz și a ieșit mereu delicios)
  • 100 gr unt topit
  • 2 ouă
  • 100 gr yogurt grecesc (kefir, lapte de vacă sau lapte vegetal sunt la fel de ok)
  • 2 linguri de miere (eu am folosit pentru prima dată zahăr de cocos)
  • 1 linguriță praf de copt
  • afine, nuci sau semințe la preferința voastră sau în dependență de ce aveți la dispoziție
Într-un bol pisați bananele cu o furculiță, și treptat adăugați ouăle, iaurtul, mierea, untul topit și amestecați bine. În compoziția obținută adăugați făina, praful de copt, fructele și semințele. Trebuie să obțineți un aluat mai lichid, pe care îl veți turna într-o tavă adâncă, unsă cu unt sau acoperită cu hârtie de copt.
Se bagă la cuptorul încălzit 45 minute, la 200 de grade (sau o ora, la 180 grade).

Noi îl savurăm rece la micul dejun, cu o cafeluță, dar îl puteți savura și cald. Apropo, e o gustare perfectă și pentru cei mici, Magda a devorat o felie în doar câteva minute :D.


No comments:

Post a Comment