Monday 21 August 2017

MAGDA'S 1ST BIRTHDAY PARTY




Au trecut deja două luni de când Magda a împlinit un anișor, iar eu vin azi cu o postare despre petrecerea pe care am organizat-o în cinstea ei. Iată câteva dintre momentele fundamentale de care am ținut cont pentru a aranja o sărbătoare memorabilă:

Locația – Fiind născută vara, m-am gândit să-i organizăm Magdei o serbare în aer liber și să  profităm de vremea bună și de gradina superbă a hotelului Diplomat, unde de altfel am organizat și petrecerea de botez în august anul trecut. Eu, fiind născută iarna, îmi aduc aminte cum în copilărie visam la petreceri în gradină sau la piscină cu înghețata în mână :) Din acest motiv zilele ei de naștere le vom sărbători doar în aer liber, atâta timp cât Magda nu va fi împotrivă.

Decor - De partea cu decorul m-am ocupat personal. Îmi doream ceva simplu dar de efect, și ce poate fi mai draguț și totodată ușor de realizat decât niște pom-poms-uri colorate?! Am comandat hârtie de mătase de pe Klipa și, cu ajutorul fratelui meu Alex și al cumnatei mele Irina, am realizat circa 30 pom-poms-uri pe care le-am agățat de-a lungul terasei și care au redat o atmosferă veselă și colorată. Masa a fost decorată cu câteva vaze super drăguțe, cumpărate de la Ikea, în care am aranjat crenguțe de hortensii de culoare roz și albastre.

Animație - Minnie Mouse și zeița de la Clounella au avut grijă de micii prieteni ai Măgduței. Au fost ocupați cu jocuri, bule de săpun și dansuri, iar după ce au plecat animatoarele, Dj August Ray a avut grijă să mai pierdem din caloriile acumulate la masa de sărbătoare, cu hiturile verii și nu numai.

Candy bar - Acum câteva luni am dat pe Instagram de Elena, o mămică super drăguță care face deserturi pe cât de frumoase, pe atât de delicioase. De la ea am luat cake pops-uri, bezele și mega deliciosul Honey cake cu vișină și nuci. Topperul personalizat de pe tort e de la Bray's Decor.

Pozele superbe au fost realizate de talentata Cristina Jitari, căreia ii mulțumesc din suflet pentru că a imortalizat atâtea momente frumoase.







No comments:

Post a Comment