Tuesday 1 August 2017

ISCHIA




Este deja o tradiție la noi în familie în fiecare vară să plecăm în Italia, unde locuiește o parte din familia mea. Ne doream o excursie de doar câteva zile, într-o locație nu foarte îndepărtată de Roma. Alegerea era dintre: Ponza, Elba sau Ischia. În cele din urmă am ales Ischia, spre care am călătorit cu trenul Frecciarossa Roma – Napoli, și mai apoi cu feribotul.

Ca de obicei am rezervat hotelul pe Booking, mai exact am luat un apartament în Villa Ravino, dotată cu două piscine, o gradină de 6000 care găzduiește cea mai mare colecție de plante suculente din Europa, și câțiva păuni care se plimbă nestingheriți prin proprietate. Vila este superbă, apartamentele sunt dotate cu bucătarii utilate la care am gătit micul dejun, prânzul sau cina, și la care am pregătit și mâncărica Magdei. 

După cum veți vedea și din pozele care urmează, insula e un colț de rai. Nu știu dacă am mai văzut undeva o natură atât de bogată și atâtea priveliști de postcard. Unicul aspect mai neplăcut din șederea noastră a fost transportul în comun, mereu supraîncărcat și care circula prea rar. O soluție ar fi mașinile în chirie iar, pentru cupluri, scooterele sunt alegerea ideală.

Vă las cu multe, multe poze din paradisul pe nume Ischia!










Translate/ Please use Google Translate to read the entire post.

No comments:

Post a Comment