Tuesday 13 February 2018

A WEEKEND IN BRAȘOV




Și totuși, ce locuri frumoase are România!
Câteva săptămâni în urmă, ca să mai scăpăm de rutina noastră, am rezervat un apartament superb chiar în inima Brașovului.
Am ajuns în Brașov vineri târziu și, după cina luată la Gaura Dulce, am mers direct la somn.
Sâmbătă ne-am trezit dis-de-dimineață că să vizităm Brașovul matinal profitând de lipsa aglomerației.
După ce am înghețat bocnă, ne-am refugiat în renumita patiserie Vatra Ardealului, unde ne-am alintat cu câteva prăjituri delicioase, două cafele și cu priveliștea minunată spre Biserica Neagră. După ce ne-am luat doza de dulce și de cafea, am continuat plimbarea, urmărind-ul pe ghidul nostru, Magda :). Am luat masa la restaurantul La Ceaun, un local cu specific tradițional, situat chiar în Piața Sfatului. După prânz, ne-am întors în apartamentul nostru drăguț, ne-am odihnit un pic, ne-am mai jucat și am colorat. Când s-a făcut ora cinei, ne-am înfofolit repejor și am plecat la Sergiana, un restaurant cu specific românesc, foarte frumos și cu o bucătărie de te lingi pe degete! Vă recomand să vă faceți rezervare cu cel puțin o zi înainte, în special în weekend.
Duminică dimineața, înainte de plecare, am luat micul dejun la Lavender Cafe & Wine Bar, patiserie pe care mulți dintre voi mi-ați recomandat-o. În timp ce eu cu Lilian savuram prăjiturile, Magda mânca mere din pluș la terenul de joacă din interiorul localului. I-a plăcut atât de mult acolo, încât am fost nevoiți s-o scoatem cu forța :).

Deși am avut o vizită scurtă, am savurat atât din atmosfera orașului, cât și din bucatele alese.




No comments:

Post a Comment