Monday 23 May 2016

STYLE THE BUMP: MIDI DRESS





Pentru multe femei, hainele mulate în timpul sarcinii sunt un taboo. Deoarece nu am adăugat prea multe kg, unii consideră că-mi vine ușor să împart sfaturi vestimentare, însă și eu, ca majoritatea femeilor, am mici complexe legate de corpul meu, iar rochia din poze ezitam s-o port chiar și atunci când aveam 50kg. Dacă soțul meu n-ar fi insistat, la sigur n-avea să ies așa din casă :). Cu un pic mai multă dragoste de sine, o lungime, un imprimeu și o stofă potrivită, putem arăta toate bine.. femeile voluptoase inclusiv. Sfatul meu e să combinați piesele mulate pe corp cu o cămașă/ blazer/ giacă de piele pentru a balansa un pic ținuta și a ascunde micile defecte precum șoldurile sau talia proeminente. O săptămână frumoasă să aveți!

Translate/ Please use Google Translate to read the entire post.




I'm wearing:

Dress - H&M 
Shirt - H&M (similar here)
Shoes - Vans
Bag - Prada


No comments:

Post a Comment