Thursday 19 May 2016

PREGNANCY SKIN CARE




Noi, femeile, știm că în timpul sarcinii suntem mult mai sensibile la apariția iritațiilor pielii și ale vergeturilor. Vreau să împart cu voi un pic din experiența mea la acest capitol, și rutina care o urmăresc pentru a ține la distanță inesteticele cicatrici.. cine știe, poate vă va fi de folos într-un viitor :).
  • N-am avut creșteri bruște în greutate și n-am depășit kilogramele recomandate de medicul meu (25% din greutatea pre sarcină).
  • Mă spăl doar cu apă călduță, evit dușurile fierbinți, frecvente și lungi deoarece apa deshidratează enorm pielea și îndepărtează acel strat de grăsime protector, accelerând astfel apariția inflamațiilor și a vergeturilor.
  • Consum circa 2l de lichide zilnic (apă, ceai de urzici, limonadă).
  • Îmi hidratez pielea zilnic cu diverse loțiuni, iar dacă îmi este lene să mă ung pe tot corpul, mă strădui s-o fac cel putin pe sâni, burtă și șolduri. Folosesc atât uleiuri cât și creme deoarece au proprietăți diferite și încerc să le combin intre ele. În prima perioadă a sarcinii am folosit Bio Oil, care hidratează foarte bine și se absoarbe rapid.. fiind însă foarte sensibilă la mirosuri, la un moment dat pur și simplu nu l-am mai suportat. De ceva vreme folosesc untul antivergeturi Tummy Butter de la Palmer's și crema de la Somatoline


Untul de cacao de la Palmer's îl aplic pe toată suprafața corpului și e probabil cea mai nutritivă cremă/unt de corp pe care am încercat-o vreodată, îmi lasă pielea hidratată și catifelată aproape 24h.  Crema de la Somatoline mi-o procur din Italia și o folosesc doar localizat pe zonele unde simt că pielea e mai ''trasă''. Nu e prima dată când mă folosesc de acest produs: în perioada adolescentei am crescut 15 cm într-un an de zile, fapt ce mi-a lăsat câteva mici cicatrici pe fese.. ei bine cu crema de la Somatoline am ameliorat categoric situația.


Mâine intru în săptămâna 36 și vergeturile încă nu și-au făcut apariția, dar nu strig victorie căci știu bine că ultimele săptămâni sunt cele mai periculoase din acest punct de vedere. Cum n-ar fi, încerc să nu mă stresez prea mult din cauza câtorva cicatrici. Cu toate avem mici imperfecțiuni, iar două în plus nu fac o mare diferență, mai ales atunci când știi că sunt semnele celei mai miraculoase experiențe din viața ta.

Translate/ Please use Google Translate to read the entire post.

No comments:

Post a Comment