Friday 16 June 2017

HAPPY BIRTHDAY, MAGDA!!




Scumpa mea, 

Dese ori îmi aduc aminte momentul în care, împreună cu tăticul tău, ți-am auzit prima dată bătăile inimii la ecograf. A fost unul din cele mai speciale momente deoarece știam că acel sunet ne va însoți tot restul vieții. 
Timpul a trecut atât de repede și totodată am senzația că ești cu noi din totdeauna. A fost un an intens, în care odată cu tine am crescut și eu, am devenit mai responsabilă, am simțit fericirea pură când te-am văzut zâmbind și neputință când te-a durut ceva. Vreau să-ți mulțumesc pentru tot ce faci pentru mine, pentru zâmbetul tău larg, pentru că mă cauți cu ochișorii tăi negri atunci când vrei atenție sau ajutor, pentru că m-ai ales sa-ți fiu mamă și mai presus de toate iți mulțumesc că exiști, Magda! Cu siguranță copiii scot la iveală toate neajunsurile caracterului nostru, asupra cărora trebuie să muncim. Eu încerc în fiecare zi să lucrez asupra mea, să fiu mai conștientă și mai bună pentru tine și pentru mica noastră familie.
Iubita mea, să fii sănătoasă și să ai curajul să fii mereu așa cum îți zice inima să fii. 
La mulți ani, Magda!



Photos by Natalia Bostan

1 comment:

  1. Cât de frumosi sunteți. Cât de frumos ai vorbit! Vă admir! La mulți ani, Magda!

    ReplyDelete