Tuesday 22 December 2015

I'M PREGNANT!!



Pentru noi a fost o adevărată surpriză! Eram atât de departe de ideea că am putea aștepta un copil încât atunci când am început să am câteva simptome tipice sarcinii eram siguri că erau semnele unei probleme de sănătate :). Nu era în planurile noastre dar din momentul în care am aflat că vom deveni părinți doar spre asta ne-am îndreptat toată atenția și energia.

Cum mă simt?! Primul trimestru a fost groaznic. Am avut probabil toate simptomele posibile într-un început de sarcină: vărsături, amețeli, dureri de cap, salivare excesivă, reflux gastric.. și alte complicații care ne-au făcut să alergăm panicați la spital. 

Pofte?! I don't think so!! Ultimele trei luni am supraviețuit cu covrigi, pâine și apă cu lămâie. Nici vorbă de pofte, doar grețuri. Cafeaua și ciocolata, fără care nu puteam trăi, au devenit insuportabile la gust și miros. A fost foarte greu să mă alimentez cât de cât echilibrat cu toate aceste intoleranțe. Acum sunt în cea de-a 14-a săptămână (luna a patra) și din fericire mă simt mult mai bine, cu toate că grețurile încă își mai fac apariția.

Într-un final, primul trimestru de sarcină nu a fost ușor și m-a lăsat decepționată faptul că nu există metode eficiente care să ajute femeile cu o sarcină toxică să treacă un pic mai ușor prin această perioadă, unica ce mi s-a recomandat e să am răbdare. Fără nici un dubiu sunetul inimioarei și ecografiile, unde de fiecare dată vedem copilașul cum progresează, ne fac să trecem mai ușor peste provocările gravidității.

Un mare mulțumesc soțului meu care mă susține și alintă non-stop și care, pe lângă toate sarcinile lui zilnice, a preluat și multe din cele care făceam eu prin casă. Sunt o norocoasă!

Translate/ Please use Google Translate to read the entire post.

8 comments:

  1. Congratulations and Merry Christmas.
    I'm glad you're back.

    ReplyDelete
  2. Un sfat pentru greturi, apa calda cu ghimbir...incearca

    ReplyDelete
    Replies
    1. Am incercat atat ceaiul de ghimbir cat si ghimbirul crud.. dar nu m-a ajutat :(. Din fericire greturile deja doar spre seara apar si imi este mult mai usor decat acum cateva saptamani. Multumesc mult pentru sfat :*

      Delete
  3. Felicitări frumusețe ❤️
    Mia

    ReplyDelete