Wednesday 13 August 2014

A DAY IN FIRENZE



Deși am locuit 13 ani în Italia, abia acum am reușit să organizez o mică excursie prin una din cele mai dorite și frumoase destinații turistice din lume - Firenze. A fost exact așa cum m-am așteptat: un oraș elegant, cu aer aristocratic, dar totodată animat și înțesat cu turiști. Varietatea de muzee, biserici, parcuri, expoziții de artă este cu adevarat uimitoare: hrană pentru ochi și suflet. Iar dacă tot ziceam de hrană, o "Bistecca alla fiorentina'' e obligatorie după o lungă plimbare prin acest muzeu la aer liber. Vă las cu câteva poze și vă doresc o zi frumoasă!

Translate/ Although I lived 13 years in Italy, only now I managed to organize a small trip through one of the most desirable and beautiful tourist destinations in the world - Firenze. It was exactly as I expected: an elegant and aristocratic city, but also lively and full with tourists. The variety of museums, churches, parks and art galleries is truly amazing: food for eyes and soul. And speaking of food, the "Bistecca alla fiorentina" is a must after a long walk through this open air museum. I leave you with some pictures and wish you a nice day!



6 comments:

  1. Frumoase locuri, visez si eu de mult timp sa vizitez Florenta.

    And you looking stunning as always.

    www.peach-punch.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. cu toate ca am stat doar o zi confirm ca e un oras unic :)
      merci mult :* :*

      Delete
  2. Atat de frumoase pozele ! Iar tu arati perfect. Sper sa ajung in Italia in primavara viitoare, nu am fost niciodata (insa niciodata nu e prea tarziu, cred eu).
    Ti-am vizualizat pe nerasuflate absolut toate postarile de pe blog si iti spun cu sinceritate ca nu am vazut ceva mai simplu si mai frumos. Salutari, Daiana
    http://chezdaiana.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Daiana iti multumesc din suflet pentru cuvintele frumoase, ma bucura enorm ca simplitatea mea place!!
      Neapărat sa vizitezi Italia, fiecare regiune are frumusetea si unicitatea ei.
      O zi frumoasa, pupici :* :*

      Delete
  3. frumoase poze !

    http://vladasworld.blogspot.com/

    ReplyDelete