Monday 21 March 2016

SEA ESCAPE




Vineri seara, după ce ne-am terminat treburile prin oraș, am urcat în mașină și am fugit spre mare. A doua zi, după un somn dulce și un mic dejun copios, am plecat spre zona portului Tomis. Timpul nu a fost optimal însă am reușit sa ne bucurăm de o plimbare pe Bulevardul Regina Elisabeta urmată de un prânz delicios la Bacaro Port, un restaurant foarte drăguț proprietara căruia îmi captivase atenția pe Instagram prin pozele cu bucate și detalii din localul ei. După ce ne-am alintat și cu o felie de cheesecake a început ploaia și odată cu ea am făcut cale întoarsă spre casă. A fost o escapadă scurtă dar foarte plăcută și relaxantă.

Translate/ Please use Google Translate to read the entire post.








2 comments:

  1. Ești super, îmi place de tine.
    Sunteți un cuplu tare draguț.
    O naștere ușoară)))

    ReplyDelete