Saturday 27 September 2014

PRAGA (part I)




Ieri dimineața ne-am întors dintr-o vacanță de patru zile în capitala Cehiei - Praga. Sunt multe de povestit dar o să fiu succintă. Înainte de plecare, ca de fiecare dată, am primit mai multe sfaturi și indicații turistice: să luăm ghid, unde să mâncăm, cu ce transport să ajungem acolo și dincolo.. fără suprarare dar n-am urmat nici o recomandare. Am mers cu transportul public doar traseul aeroport-hotel-aeroport, in rest doar pe jos, de fiecare dată pe un drum diferit, ne-am pierdut, am mâncat mult și de toate, ne-am amuzat pe seama unui domn îmbrăcat la patru ace dar cu picioarele goale iar altul cu papuci de cameră în formă de elefant. Am făcut totul calm, primind plăcere de la fiecare detaliu. Praga fară dubii depășește așteptările, frumusețea ei nu e concentrată doar în centrul orașului ci este o constantă.


Translate/ Yesterday we returned from a four day vacation in Prague. Before leaving, we got more travel tips: to take a guide, where to eat, what transport to use.. but we didn't follow any. We went by public transport only from the airport to the hotel and back. Apart from that we just walked, every time on a different route, we have lost, we ate a lot, we had lots of fun, we did everything easily receiving pleasure from every detail. Prague undoubtedly exceeded expectations, its beauty is not focused only in the city center but is everywhere!









3 comments:

  1. Superb ! Iar toate elementele tinutei tale parca isi au rolul foarte bine definit. Toate alcatuiesc un intreg. Felicitari pentru ceea ce faci !
    Cu drag, Daiana
    http://chezdaiana.wordpress.com

    ReplyDelete
  2. minimal and i love it!
    great photos btw!
    xx
    http://fromanniwithlove.blogspot.gr/

    ReplyDelete
  3. hi dear! wonderful blog!! amazing photos!
    im following!:)

    www.fashionizein.com

    ReplyDelete