Tuesday 12 January 2016

JUST IN TIME FOR MOMMY'S BIRTHDAY!



Astăzi se împlinesc 25 de ani de când mama mi-a dăruit viața și nu întâmplător am postat această poză cu mine la câteva luni - ieri ne-a fost confirmat că și bebe din burtică e fetiță! Știam deja din săptămâna a 12-a, însă ne-am dorit să fim siguri înainte de a împrăștia noutatea. Atât eu cât și Lilian n-am avut preferințe față de sexul copilului, în special după un început de sarcină cam complicat, unica dorință a fost să crească sănătos/ -oasă. Din fericire copilița noastră se dezvoltă normal, rezultatele testelor genetice la care ne-am supus sunt optime, iar noi deja îi cumpăram hăinuțe, îi vorbim și încercăm să-i găsim un nume plăcut, potrivit și care să nu fie strâmbat de rude :).

Translate/ Please use Google Translate to read the entire post.

No comments:

Post a Comment