Thursday 16 August 2012

VINTAGE SHIRT




(EN) Recently, I paid a visit to my beloved maternal grandparents. Athough I spent a short time there, I managed to do lots of things, in getting to eat the most delicious meals and to search through my grandma's closets. 
My search was fruitful: I found beautiful and unique things, including the shirt from this outfit, I mixed it with some more actual garments.


(RO) Recent am fost în vizită la iubiții mei bunei materni. Deși am stat putin timp, am reușit sa fac multe, in primis să mănânc cele mai gustoase bucate și să răscolesc prin dulapurile bunicii. Căutarea mea a fost fructuoasă: am găsit lucruri frumoase și unice, printre care și cămașa din această ținută, pe care am combinat-o cu niște piese mai actuale. 

Ciao, ciao! 

4 comments:

  1. hmmm bunica are gusturi ff fine precum si nepotica dealtfel :) imi place atit de mult ...uitindu-ma la tine imi reamintesc de Scufita Roshie :))

    ReplyDelete
  2. love your style and your blog♥
    follow me to germany:
    http://sweet-kisses-lie.blogspot.de

    Love, Lie

    ReplyDelete
  3. great look! I love this shoes<3

    ReplyDelete